| |
|
SpeciaalGeval
|
Mijn vriend wil deze gsm absoluut kopen, maar ik hoor steeds vaker dat de nokia smartphones vreselijk slecht zijn? Iemand ervaring? Toevallig met deze gsm?
|
21/02/12 14:24
|
b00n
|
tja tis een speciaal geval he...
|
21/02/12 14:32
|
PoundingSense
|
Tjah, ik zou echt nooit van mijn leven een Windows phone kopen. Nokia loopt inderdaad achter en door over te schakelen op Windows phone zijn ze wel een beetje bijgebeend maar ik zou er zelf nooit voor gaan. Kies dan voor eentje die op Android draait of een iPhone..
Verder vind ik 'm ook enorm lelijk maar dat is uiteraard persoonlijke smaak
|
21/02/12 14:35
|
donaldmuyle
|
Nokia smartphones waren slecht toen ze hun eigen OS hadden.
Nokia is gekend voor oerdegelijke hardware.
Met windows phone heb ik nog niet gewerkt.
|
21/02/12 14:39
|
ruzzell
|
Nokia's slechte telefoons? Dat zou ik nu niet bepaald zeggen. Daarbij: De Lumia 800 is geen simpele Nokia.
Tjah, ik zou echt nooit van mijn leven een Windows phone kopen. Nokia loopt inderdaad achter en door over te schakelen op Windows phone zijn ze wel een beetje bijgebeend maar ik zou er zelf nooit voor gaan. Kies dan voor eentje die op Android draait of een iPhone..
Verder vind ik 'm ook enorm lelijk maar dat is uiteraard persoonlijke smaak
Ik ben er niet bepaald tegen maar je hebt veel mensen die er geen willen hoewel ze er nog nooit mee gewerkt hebben ... Windows Mobile had een slechte reputatie - terecht - maar geloof mij, aan Windows Phone 7 is ENORM veel veranderd. "Binnenkort" komt Windows Phone 8 uit wat op dezelfde kernel zal draaien als Windows 8
Als jouw vriend hem wil kopen zie ik niet echt een reden om het niet te doen ... Just my 2 cents ...
|
21/02/12 14:41
|
Jaikalymaa
|
Nokia Lumia 800
Conclusie: Een prachtige smartphone met een hoge wow-factor die heerlijk is in het gebruik. Nokia is terug.
Plus: Mooi, snel, gebruiksvriendelijk, ClearBlack scherm, combinatie Windows Phone en Nokia apps
Min: Minder apps beschikbaar dan op Android en iOS
|
21/02/12 15:02
|
filip
|
of een volledige review: http://tweakers.net/reviews/2359/nokia-lumia-8
00-terug-aan-de-top.html
|
21/02/12 19:20
|
Aemilia
|
Als die Windows Phone 7 heeft, valt dat nog mee. Indien niet, zou ik die smartphone niet aanraden. Er kan (voorlopig) imo, niets toppen aan Android.
|
21/02/12 19:21
|
littlesniper
|
Mensen die zeggen dat smartphones van Nokia slecht zijn moeten eens leren begrijpen dat de meeste smartphone makers niets geven om hoe lang je battarij meekan en veel mensen staren zich blind op een buchtphone waar je bijna niets mag en alles moet
of een galaxy waarmee jij een heuse battarij verzameling nodig hebt om een dag toe te komen.
Nokia loopt achter met welke dingen dan? Dat hun cpu 200Mhz lager loopt dan die van apple of samung? of dat er geen dualcore in zit?
kijk naar een computer van nu wie ziet het verschil? en wat kopen de meeste mensen iets waar het meeste in zit maar zijn voordelen zien ze nauwelijks, 8mp camera gorrila glass schermen hd video en weet ik nog wa kunnen ze allemaal zo wel van Nokia als de rest
minder apps op de wp oke het kan zijn maar wie gebruikt er 100 op een dag? mensen hebben er hooguit 20 staan die zo wel Nokia als Samsung hebben.
Ik heb een nokia C6-01 met Nokia Belle software op en ik kan u meedelen voor een gsm met een cputje van 680Mhz werk hij toch wel even snel als een galaxy s hoor.
|
21/02/12 19:35
|
Matva
|
Er is ongetwijfeld al héél wat geschreven over die gsm.
Google: Nokia Lumia 800 review
Ik heb zelf geen ervaring met smartphones van Nokia, maar volgens mij is het niet gelogen dat dit het vlaggenship van Nokia zou moeten zijn.
|
21/02/12 19:59
|
Hanimal
|
en dan nog me windows
|
21/02/12 20:34
|
donaldmuyle
|
en dan nog me windows
waw zo'n commentaar is echt nutteloos.
|
21/02/12 21:07
|
Posca
|
Ik heb voor op internet en apps en al die zever een ipod touch gekocht en om te bellen een cheap ass basis gsm, dan komde goedkoper en minder bedrogen uit - vind ik toch.
|
21/02/12 21:10
|
BreeVandeKamp
|
Zeg eens tegen uw vriend da die eens hoort bij de normale mensen en een Iphone koopt.
Zeker voor zo'n bedrag.
Why? Because it's pretty.
Ik neem aan da uw vriend nog ni deftig werkt/gsm gebruikt voor meer dan smsen/foto's/facebook (zoals bijna elke jongere die een dure gsm koopt, dus enkel om te stoefen) en dus enkel zo'n dure gsm wilt hebben om te 'hebben'.
Dan is die zoiezo beter af met ene Iphone.
Maar soit, ik haat Nokia's en hun traag systeem.
|
21/02/12 21:30
|
Vluchtig
|
Ik heb voor op internet en apps en al die zever een ipod touch gekocht en om te bellen een cheap ass basis gsm, dan komde goedkoper en minder bedrogen uit - vind ik toch.
Haha, ik doe dat ook! Het enige nadeel is dat ge zonder wifi niet veel kunt doen op uw iPod. Het voordeel is dan weer dat het je geen bal kost. Plus, batterij gaat langer mee. Ik zou mijn iPhone elke dag vergeten opladen, als mijn iPod plat is maakt dat niet zoveel uit (tis niet dat ge er een telefoon door gaat missen).
|
21/02/12 22:03
|
PoundingSense
|
Ik heb een nokia C6-01 met Nokia Belle software op en ik kan u meedelen voor een gsm met een cputje van 680Mhz werk hij toch wel even snel als een galaxy s hoor.
Ik ben overgestapt van een wildfire naar een desire (tijdelijk) en heb nu de Galaxy Nexus (van 600 Mhz naar 1Ghz naar 1.2 Ghz)
En ik kan u meededelen dat het verschil van 600 naar 1 toch énorm was! Speel maar eens spellen op die wildfire, gegarandeerd dat de meerderheid van uw apps enorm traag gaat. Zelfs angry birds spelen gaat daarop niet vlot. Dus ik weet niet welke gsm's gij aant vergelijken zijt geweest maar het verschil is er wel degelijk.
Verder hangt het er maar net vanaf welke eisen ge stelt aan een gsm/smartphone. Dat de batterijen van de hedendaagse smartphones nie lang meegaan is gewoon een feit en als ge daarover gaat lopen mekkeren dan koopt ge u idd ne nokia van 30 euro en het probleem is opgelost.
|
21/02/12 22:19
|
Matva
|
Zeg eens tegen uw vriend da die eens hoort bij de normale mensen en een Iphone koopt.
Zeker voor zo'n bedrag.
Ik neem aan da uw vriend nog ni deftig werkt/gsm gebruikt voor meer dan smsen/foto's/facebook (zoals bijna elke jongere die een dure gsm koopt, dus enkel om te stoefen) en dus enkel zo'n dure gsm wilt hebben om te 'hebben'.
Tenzij ge sarcastisch bezig zijt, mag ik een welgemeende "fuck you" uw richting uitsturen?
|
21/02/12 22:49
|
BreeVandeKamp
|
Nerds and their technologie. Don't get your panties in a bunch.
|
21/02/12 23:10
|
SpeciaalGeval
|
Zeker voor zo'n bedrag.
Een Iphone spreekt hem totaal niet aan, ik zei dat ook al ze. Voor dat geld hebt ge al bijna een Iphone. Maar hij heeft al een Ipod touch (iedereen bij zijn thuis, zelfs 2 extra :/) en het zei hem niet zoveel. En hij vindt deze gsm geweldig en de gps is ook handig
Ik kan u zeggen dat hij verre van een stoefer is, hij blijft redelijk op de achtergrond meestal, tenzij het om dans of theater gaat.
En dat was dus mijn vraag, is dat systeem ondertussen nu verbetert nu dat met windows er is of niet?
|
22/02/12 07:58
|
| |
|