Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
26/05/12 02:35
Online: 21
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 2 )    »
"Favorieten" voor forumtopics

EternalScream

Zou het niet handig zijn om een soort van favorietenpagina (zoals bij foto's) te hebben voor forumtopics?

Er zijn bv bepaalde topics waar informatie instaat die ik binnen een paar maanden bv nog nodig kan hebben (onnozel voorbeeld: practical jokes topic). Ipv dan telkens opnieuw heel het forum te moeten gaan omspitten op zoek naar dat topic (welke naam had dat nu weer?), zou het niet handig zijn als ik dit forumtopic in een persoonlijk lijstje kan opslaan en er bv een eigen titel aan kan geven?

Het is maar een suggestie, maar het lijkt mij toch erg handig ?
12/01/12 15:50
Blanche

Inderdaad, want ik gebruik nooit bookmarks.
edit: ale die aparte titel hoeft voor mij niet :p maar favorieten zou wel handig zijn
12/01/12 15:55
Jaikalymaa

'reactie check' kan daar voor dienen, gewoon vanaf nu telkens iets klein posten.
12/01/12 16:06
Freakske

Quote door EternalScream
Er zijn bv bepaalde topics waar informatie instaat die ik binnen een paar maanden bv nog nodig kan hebben (onnozel voorbeeld: practical jokes topic)

1 april? :p
12/01/12 16:12
EternalScream

Quote door Jaikalymaa
'reactie check' kan daar voor dienen, gewoon vanaf nu telkens iets klein posten.

dat is niet echt handig als ge actief zijt op het forum e

12/01/12 16:13
lean

Gebruik gewoon bookmarks? Aleja ge moet daar gewoon op klikken en da ding is automatisch ingevuld voor u .. en ge kunt de titel aanpassen
12/01/12 16:27
nimmegeers

Bookmarks inderdaad, favorieten zou niet echt een meerwaarde hebben... bij foto's is dat wel omdat je daar dan regelmatig zo'n lijst krijgt van favoriete foto's op de fotoindex, of je kan met de filter in het album ook de foto's zien die door de meeste mensen favoriet zijn.
12/01/12 16:33
zwanstnanihe

maar wat wel een goed idee is: een 'reactie check' in het foto album.
12/01/12 16:39
nimmegeers

Neen, dat is echt al vele keren gezegd: het album dient NIET om in te discussiëren. En daarom zal er ook nooit een reactie check komen in het album.
12/01/12 16:42
konijnenboom

Ik zou da in ieder geval zeer handig vinden, heb er ook al paar keer over gedacht. Tussen mijn bookmarks vind ik sowieso niks terug, want da staat vol recepten met champignons.
12/01/12 16:42
Jaikalymaa

Quote door konijnenboom
Ik zou da in ieder geval zeer handig vinden, heb er ook al paar keer over gedacht. Tussen mijn bookmarks vind ik sowieso niks terug, want da staat vol recepten met champignons.

Waarom vind ik uw comment zo grappig? En idd, de mijne staan ook vol
12/01/12 17:07
MetalGirl

Ik zie het nut wel. Soms zijn er wel topics die ik wil volgen maar waar ik nog niets in gezet heb dus die komen niet in mijn reactiecheck. Of topics die je wel wil blijven volgen maar na een tijd al verdwijnen uit uw reactiecheck. Als ge zo een dingen al in uw bookmarks moet zetten staan die toch direct vol?
En als ge dan toch op het forum zit kunt ge meteen op de pagina zelf daar naar toe gaan zonder in uw bookmarks te moeten gaan zoeken.
En de zoekfunctie is geen optie want die faalt echt meer dan de helft van de tijd.
12/01/12 18:02
jesss

ge kunt die ook in een map van uw favorieten van uw browser zetten hé... allee ik kan daar toch mappen in maken. Dan maak je een map met 'noxatopics' en dan zet je interessante topics daar in.. :)
12/01/12 18:31
Morthagg

Quote door konijnenboom

Ook mee gelachen.
Sla die recepten op in word-bestandjes? Dat is wat ik doe.
12/01/12 18:33
Justpurrrfect

Quote door Jaikalymaa

Hebt gij al gezien welke namen sommige topics hebben? Met reactie check vind je niet elke topic die ge zoekt.
12/01/12 19:54
zwanstnanihe

Quote door nimmegeers
Neen, dat is echt al vele keren gezegd: het album dient NIET om in te discussiëren. En daarom zal er ook nooit een reactie check komen in het album.

Ahh, op die manier.. :) 'k zal maar geen perfect valabele argumenten geven waardoor blijkt dat wat je zegt compleet op niets slaat, want dan wordt toch verwijderd.
12/01/12 20:03
lean

Quote door MetalGirl
Ik zie het nut wel. Soms zijn er wel topics die ik wil volgen maar waar ik nog niets in gezet heb dus die komen niet in mijn reactiecheck. Of topics die je wel wil blijven volgen maar na een tijd al verdwijnen uit uw reactiecheck. Als ge zo een dingen al in uw bookmarks moet zetten staan die toch direct vol?
En als ge dan toch op het forum zit kunt ge meteen op de pagina zelf daar naar toe gaan zonder in uw bookmarks te moeten gaan zoeken.
En de zoekfunctie is geen optie want die faalt echt meer dan de helft van de tijd.

Dat favorieten ding gaat toch ook meteen vol staan dan? En u bookmarks staan ook gewoon hier van boven vermeld, dus ik snap 't niet, ge moet toch sowieso op het woord 'bookmarks' of op het woord 'favorieten' klikken dan? :p
12/01/12 20:36
MetalGirl

ja en elke keer dat ge op een andere computer zit of een nieuw browser neemt is dat weg. Nuja het lijkt mij gewoon handig omdat ge zo het forum misschien iets actiever houdt en topic's niet zo snel doodgaan. Of sneller terug opgehaald worden. Allé dat is gewoon anders. Ik kijk nooit tussen mijn favorieten voor zo een dingen. Maar als er niks wordt gezegd op de topics die ik actief aan het volgen ben ga ik wat bladeren. En dan zou ik dus sneller door die favorieten gaan bladeren om te zien er terug iets in gezegd is. Want na een tijd als dat uit uw reactiecheck is stop ik toch altijd met dat te volgen. Ook al vind ik dat nog wel een 'boeiend' topic. Maar om die dingen nu allemaal in mijn bookmarks te gaan zetten pffff.

Het is niet noodzakelijk he. Als het er niet komt zou ik dat niet erg vinden. Maar ik zie er ook wel een nut in.
12/01/12 21:34
Epifyt

ik ben voor!
12/01/12 21:54
EternalScream

seg een reactie van dit gaat niet door omdat... of het gaat wel door zou tof zijn

nu krijg ik zo het "ignore" gevoel
12/01/12 23:20
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.041180 seconden.